Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΠAΠAΣ BENEΔIKTOΣ: "ΘEΛOYΝ THN ΠAPAITHΣH MOY EΠEIΔH EIMAI APIΣTEPOΣ"

Ο Πάπας ενώ ενημερώνεται από τον διεθνή τύπο.
 Σ' ένα ξέσπασμα άνευ προηγούμενου ο Πάπας Βενέδικτος δήλωσε:

"Απλά σκεφτόμουν την πρόωρη  παραίτηση για να εξασφαλίσω συνταξιοδοτικό δικαίωμα, μιας και πλέον δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, όμως κάποιοι "καλοθελητές" παρερμήνευσαν την επιθυμία μου"

Ο Πάπας αναγνώρισε πολιτικό κίνητρο στη δημοσίευση της παραίτησής του από τον Διεθνή τύπο:

"Βρήκαν όλοι ευκαιρία να ξεμπερδέψουν με μένα, επειδή τους ενοχλεί η ελεύθερη φωνή μου και το γεγονός ότι είμαι Αριστερός και άθεος".

Για το αν μπορεί να συνδυαστεί η αθεΐα με το παπικό αξίωμα, ο Ποντίφικας είπε:

"Σε μια εποχή που "ανοίγουν" όλα τα επαγγέλματα δε μπορώ να καταλάβω το νόημα της ερώτησης"

Για τις νεανικές του φωτογραφίες που τον εμφανίζουν με στολή των Ναζί ο Πάπας δεν κρύβεται:

"Ήταν μια τρέλα νεανική που τώρα έχει περάσει. Ήταν μια εποχή αλλαγών και εγώ ως νέος ήθελα να πειραματιστώ, όπως για παράδειγμα με τα ναρκωτικά και τον ομοφυλοφιλικό έρωτα."

Όσο για την οικονομική κρίση που μαστίζει την Ευρώπη ο Παναγιώτατος συνέχισε να μας εκπλήσσει:

"Πρόκειται ξεκάθαρα για συστημική κρίση, σαν αυτές που περιέγραφε ο Μαρξ. Νομοτελειακά η υπερσυσσώρευση κεφαλαίων οδηγεί σε κρίση. Ακούστε τι σας λέω, έχω το αλάθητο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου